Intrebari Frecvente

 

Exista posibilitatea de a face cumparaturile la sediul firmei dumneavoastra?

Arasca practica vanzarea la distanta, prin expediere, insa in cazul unor situatii exceptionale( de exemplu comenzile din preajma sarbatorilor atunci cand Fan Courier sau Posta Romana nu face livrari) puteti veni la sediul nostru pentru achizitionarea produselor.

 

Care sunt costurile de livrare a coletului?

Costul transportului este de 20 Ron pentru comenzile livrate in Bucuresti si 25 de Ron pentru restul tarii.

 

Cat costa livrarea complementara?

Costurile livrarii complementare sunt suportate de ARASCA.

 

In cat timp va fi realizata comanda?

Livrarea marfii se realizeaza in termen de 14 zile de la preluarea comenzii, deoarece produsele sunt unicat sau realizate in serie limitata.

 

Exista posibilitatea corectarii unei comenzi deja facute?

Dupa ce o comanda a fost facuta nu exista posibilitatea de a o modifica. Nu se pot modifica de exemplu marimea, culoarea produselor, nu se poate adauga nici un articol nou.

 

Cum se pot efectua modificarile sau completarile datelor personale?

Modificarile datelor personale se pot transmite prin e-mail si se pot efectua in tabloul de bord dupa ce v-ati logat.

 

Se pot returna marfurile cumparate?

Potrivit prevederilor legale in vigoare ,,consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la firma ARASCA, pe propria cheltuiala, insotite de documentul de inapoiere a marfii.

 

In cat timp se restituie banii pentru marfa returnata?

Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin posta sau prin transfer bancar, nu mai tarziu de 30 de zile de la preluarea marfii returnate.

 

Se poate plati pentru colet prin transfer bancar?

Pentru colet nu puteti plati prin transfer bancar. Coletul este trimis cu ramburs.

 

Se poate obtine o reducere in cazul comenzilor in cantitati mari?

Arasca isi rezerva dreptul de a acorda discounturi in cazul postarii pe site a unor oferte de tip promotii.

 

Se poate trimite marfa prin colet expres( cu sosire mai rapida la destinatie)?

Nu, nu se poate.

 

Se poate schimba marfa fara decontarea banilor?

Nu exista aceasta posibilitate. Clientului ii sunt restituiti mai intai banii pentru marfa returnata, iar apoi este realizata o comanda noua.

 

Nu pot face comanda pentru ca nu am inca login si parola.

Pentru a face o comanda in magazinul nostru online este nevoie sa aveti un cont si o parola. Acestea folosesc numai pentru inregistrarea datelor personale ale fiecarui client in baza de date a firmei Arasca. 

 

Nu pot accesa site-ul. Nu am inca login si parola.

Pentru a va inregistra si a obtine un login si o parola proprie, va rugam sa completati rubrica Creeaza un cont.

 

Cumparaturile facute prin site-ul ARASCA sunt protejate?

Toate datele schimbate intre clientii nostri si serverul care deserveste pagina noastra web sunt transferate cu ajutorul unei conexiuni cifrate SSL, care asigura protectia datelor personale, login-urilor, parolelor, etc. 

 

Am probleme cu accesarea paginii web. Ce trebuie sa fac in aceasta situatie?

Daca la accesare, dupa scrierea adresei de e-mail si a parolei, apare comunicatul care informeaza ca datele introduse sunt eronate, verificati in primul rand daca adresa de e-mail scrisa este identica cu cea data in momentul inregistrarii dumneavoastra. Daca adresa de e-mail este corecta, iar problema se repeta, este foarte posibil ca parola scrisa de dumneavoastra sa fie gresita. In acest caz resetati parola prin functia Ai uitat parola?.

Inchide
Aboneaza-te la newsletter si vei fi mereu la curent cu tendintele verii !
»
Inchide
Newsletter Popup Facebook Popup
Loading Facebook...